dinsdag 6 december 2011

Voorraad beheer.

Nu sinterklaas de boot weer terug heeft genomen, ligt er weer genoeg ‘rommel’ in de winkels voor de kerst.
P1030935.JPG
Voor mij is dit de tijd om een voorraadje aan te leggen van de meest vreselijke materialen, 100% nylon, dus prima te bewerken voor de Art-quilts voor de komende jaren. Op de rollen zit 6 meter. Rond Pasen is dit materiaal ook te koop, maar dan in fluorescerende kleuren. Met de afgelopen Pasen was ik er te laat bij, er was nog maar 1 kleur te koop, maar dit keer ben ik op tijd. Ik was bij X…s, maar ik denk dat dit op vele plekken te koop zal zijn.

8 opmerkingen:

Isabella zei

Ik heb ook al inkopen gedaan ;-)

janneke zei

Altijd handig om in voorraad te hebben. Hebben ze bij X...s ook extra woonruimte in de aanbieding? Om alles op te slaan????

sylvia zei

je kunt nu inderdaad helemaal los: wat dacht je van tuincentra?.......;)

Hannie de Beer zei

Ja hoor hier ligt het ook al bij de betreffende winkel! En ook hier in huis van vorig jaar! Leuk om te verwerken!

Joke Hardenbol zei

Als je echt je slag wil slaan moet je de dag na kerstmis gaan, dan kost het allemaal niets meer.

Liesbeth Wessels zei

Bah wat een ordinaire smaak heb je toch. grijnsgroeten van liesbeth

Ineke zei

Ik heb die "rommel" ook nog liggen van vorig jaar. Het komt niet op.

Margeeth zei

Ook hier liggen nog allerlei van dit soort stoffen. Komt dus ook hier niet op. Ik merk dat ik welliswaar artquilts wil maken, maar toch meer op een traditionele manier, met 'normale' stoffen (die ik dan wel eerst zelf 'maak' door te verven en te bewerken, dat dan weer wel).