donderdag 20 februari 2014

Chloor.

Gisteren weer eens bezig geweest met Chloor, er waren weer wat ondergrondjes nodig voor cursus opdrachten.
Laatst ben ik hier ook mee bezig geweest, toen had ik haast tussen het met de plantenspuit bewerken van de stof en het spoelen, want ertussen moesten ook nog foto's gemaakt worden. Nu heb ik rustig de tijd genomen om te zien wat er ging gebeuren.
Ik heb de plantenspuit op de rechte straal staan, dat is goed te zien aan de grote plekken in de stof, maar de uitloop naar beneden is in fijne lijntjes te zien.
Ook een lapje bewerkt met dit stempeltje, een op straat gevonden metalen ring, met dubbelzijdig tape op een houten blokje geplakt. De eerste stempels gingen goed, maar ineens lag de metalen ring los op de stof, toch te zwaar voor de tape. Alles  is in koud water gegaan, daarna lauw water met een sopje en dan aan het droogrek.

6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een mooi resultaat, met de plantenspuien. jammer dat de ring losliet, daar zou ik ook wel iets van willen zien?

els zei

Een leuke lap geworden. Die is weer prima te gebruiken en we zullen hem vast weer verwerkt terug zien.

Beth zei

The bleached pieces are fabulous!

Ineke zei

Dat geeft altijd mooie resultaten. En wat zal het daar schoon worden!!

joke zei

Mooie resultaten met chloor!

Nienke zei

Ik vind die bleeksporen echt supergaaf, mijn witte tegelmuur schreeuwt er gewoon om maar de rest van de familie maakt nog bezwaar #flauw.