zondag 25 mei 2014

Bijeenkomst De-Uitdaging.

Gisteren zijn de meeste leden van De-Uitdaging bij elkaar gekomen om elkaar te ontmoeten. We werken per 3 maanden met een thema en plaatsen onze werken op onze eigen blogs en het blog van De-Uitdaging. Het huidige thema is Vogelvlucht, er zijn er al enkele geplaatst, maar de meesten zijn nog bezig.
Na de koffie en het doornemen van het thema gingen we aan de slag met de workshop die Hannie had voorbereid voor ons. Mijn werkje is nog niet klaar, dat komt verderop in de week. Voor de lunch hadden we allemaal wat meegenomen, we begonnen met een heerlijke courgettesoep die Hannie had gekookt.
Heerlijk om elkaar eens te ontmoeten en Hannie hartelijk dank voor je goede zorgen.

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ook ik vond het een bijzondere dag, mede dank zij jullie, en wat zijn er mooie werken getoond , echt klasse!

marjolijn zei

Ik vond het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik hoorde heel enthousiaste verhalen!

Anita zei

Leuke workshop hebben jullie gehad.

Jo Huijsman zei

Leuke uitdaging Aart, de Uitdaging