vrijdag 8 november 2019

Kunstmarkt en expositie.


Er zijn veranderingen in mijn paradijs. Enige maanden geleden zag ik op facebook een oproep voor kunstenaars om mee te doen met de Kunstroute Presikhaaf. Presikhaaf is een wijk aan de oostkant van Arnhem. Een voorwaarde is dat je in de wijk woonachtig bent, dat ben ik niet, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Ik heb me aangemeld, ging door de ballotage commissie en werd toegelaten. Met 3 andere kunstenaars uit verschillende disciplines hebben we een tentoonstelling ingericht en 2 dagen ons werk geĆ«xposeerd. De eerste dag kreeg ik een uitnodiging om mee te doen met een Kunstmarkt in de Diaconessenkerk in de Burgemeesterswijk in mijn stad. Die Kunstmarkt is morgen en ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat lopen. Er exposeren 33 kunstenaars uit diverse disciplines, zie hiervoor de website: Kunstmarkt Arnhem, klik op kunstverkoop.


Nog een verandering is de naam van de Art Quilt groep Oost naar FreeMotion, de groep is deels veranderd en daarmee was ook een nieuwe naam nodig. We zijn bezig geweest met het thema WATER en exposeren daarmee op het Textiel Plus Festival, 14 tot en met 16 november aanstaande in de Brabanthallen in Den Bosch.


Hierbij de uitnodiging om ons werk te komen bekijken!





3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk Aart. Ik ga zeker proberen om naar jullie expositie te komen. Veel succes!

Beth zei

I hope you have a very successful show and sale, Aart.

els zei

Heel veel succes Aart.