zondag 6 juni 2010

East meet north-west.

De wekker hoefde gisteren niet te gaan, maar om 6 uur kwam ik met koffie de slaapkamer in, het was vroeg dag. Om 8 uur ging mijn trein naar Alkmaar, daarna verder met bus 10 naar Oudkarspel. Die bus slingerde door Oudorp, Sint Pancras, Broek op Langedijk, Zuid Scharwoude en Noord Scharwoude naar Oudkarspel. Een mooie route en zeker met die  mooie stralende zon. Om 10.55 uur was ik er, eerst een knuffel voor Sylvia en een kop koffie. Eerst moest er even gepraat
DSCN1270.JPG
worden, daarna de expositie bekeken. Hier staan we bij het dagboekquilt die Sylvia gemaakt heeft. Op haar blog kun je het verhaal lezen over deze persoonlijke quilt. De link hiervoor is plaats ik onder de foto, want dat is een lap tekst en dat past niet naast de foto. http://sylviawillemien.web-log.nl/ , Dit bedoelde ik nu! ‘Het was de reis dubbel en dwars waard’ schreef ik in het gastenboek en dat meende ik ook. Heel afwisselend werk werd er getoond in diverse technieken. Klassiek, modern, groepsopdrachten, alles. Deze groep heet The Needles en bestaat uit 8 personen, dit is hun 25 jarig bestaan. Ben je in de buurt, breng ze even een bezoek!!! Ik plaats nu een reeks foto’s als afsluiting van deze mooie dag!
DSCN1262.JPG
Hierboven de quilt genaamd Greetje!
Hierboven de quilt genaamd Greetje!

DSCN1276.JPG
DSCN1277.JPG
DSCN1266.JPG

6 opmerkingen:

sylvia zei

dank je wel, Aart!!!!
enne.......8 personen plus 1 'in ruste'!
liefs uit 'West'.

Francien zei

Bedankt Aart voor de leuke foto,s..prachtige quilts...alleen de link werkt niet van Sylvia...maar ik zoek haar weblog zeker op..je hebt een topdag gehad zo te lezen...
groetjes Francien.

Annelies zei

Wat leuk bij jou foto's van deze tentoonstelling te zien. Leuk voor Sylvia dat het een succes is !

Francien zei

Voor elkaar Aart... de site van Sylvia ( geweldig) gevonden via jouw blogrol...gr. Francien.

liesjequilt zei

Ben even uitgebreid naar je site gaan kijken
Heb wat vragen maar kan je emaildres niet vinden

kun je dit even mailen:info@quiltservice.nl

gr. Liesbeth

Marianne zei

Inderdaad, een prachtige tentoonstelling. Mooie details heb je me nog eens in je verslag getoond.
Groeten, Marianne K.