woensdag 9 februari 2011

Spring is in the air!!!

Eindelijk was het eergisteren en gisteren schitterend weer, daar ga je je gelijk anders bij voelen. Eergisteren heb ik gebruikt om achterstallig HH werk te doen, de natte afdeling had een flinke beurt nodig. In diezelfde golf heb ik gisteren ook iets gedaan waar ik ook al een tijd tegen aan zat te hikken. Toen ruim 5 jaar geleden mijn werkhoek in de slaapkamer vorm kreeg, doordat ik een kast heb laten bouwen, waar ik een hoop in kwijt kon, was de kast een beetje te klein geworden. Er staat vlakbij mijn werkhoek ook nog een Zweedse kast met boeken, die zijn nu verhuisd naar een zelfde kast die in de gang staat.
P1030002.JPG
Daardoor heb ik weer extra ruimte om spullen kwijt te kunnen. Het voordeel is dat je al de boeken weer eens in je handen hebt en je vindt nog eens wat, zo kwam ik een boekje tegen met de geschiedenis van mijn oude lagere school. Het nadeel van iets vinden is, dat je dan gaat zitten en het doorkijkt, je gaat even helemaal de geschiedenis in, ik kwam in het boekje een klassefoto tegen waar mijn opa op staat toen hij een jaar of 6 was. Ik had nooit een foto van hem gezien op die leeftijd. Je hebt wel het idee dat je een verborgen schat hebt gevonden, terwijl het al jaren in de kast stond. Nu kan ik de volle kast ook eens gaan doorspitten, ik hoop veel weg te doen en zo weer overzicht te hebben in wat ik nu eigenlijk allemaal heb. Er staan bijvoorbeeld 2 bakken met stoffen die ik niet meer gebruik, die moeten maar in een vuilniszak in de schuur opgeslagen worden. Als ik het nodig heb, dan ga ik wel naar de schuur. Zou ik een beetje last hebben van het mooie weer? Vroeger werd er toch grote schoonmaak gehouden?
Nu even wat anders, ik heb jullie nog niet bedankt voor de felicitaties op het bericht over de 1e verjaardag van mijn blog. Hierbij wil ik dat doen. Het is fijn om te weten dat wat je doet of schrijft gewaardeerd wordt.

2 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Voorjaarskriebels......voorjaarsschoonmaak...oei....ben je niet een beetje te vroeg met al dat poetsen Aart??? Ik herken het verhaal meteen, dat je van alles vindt en gaat zitten lezen in plaats van verder te gaan met je klusje...

Anoniem zei

Wees maar niet bang hoor, die kast is zo weer vol.
Groet, ineke