zaterdag 7 april 2012

Lang niet gezien!

Het was de laatste tijd druk met van alles, eerst de organisatie van mijn verjaardag, daarna de organisatie van de regiodag, die op 16 April in mijn agenda staat. Jacqueline heeft de brieven verzonden, deels via e-mail, de rest via de post. We wilden dat dat allemaal voor de pasen bij iedereen in de bus zou vallen. De stoffen die we hadden ingekocht zijn afgelopen donderdag gesneden en tot pakketjes verwerkt, daar zijn we een aantal uren druk mee geweest. De workshop heb ik voorbereid, daar moesten nog
P1040215.JPG
blokken voor gemaakt worden, onverwacht kreeg ik hulp door het aandragen van nog andere mogelijkheden, dank daar nog voor! De workshop ligt nu ingepakt klaar, het moet nog geheim blijven tot 16 April, op die dag zal ik een bericht posten met foto’s van de workshop, later dan dat jullie van me gewend zijn, pas om 10.00 uur zal het te zien zijn. Nu maar hopen dat iedereen het leuk vindt en ermee aan de slag gaat. Nadat de workshop gisteren was uitgeprint hebben Henk en ik eerst de Lente maar eens ingewijd met een lunch op het terras, lekker in het zonnetje met een lentebokje. Genieten was dat!

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een hele voorbereiding! Maar dan wordt het gegarandeerd een succes!

Nienke zei

Ik vroeg me net af hoe het mt je was, maar dat klinkt helemaal orima. En...morgenochtend moet je even op mijn blog kijken :-) langverwacht, toch goedgekomen!