dinsdag 5 juni 2012

Atelier route Putten en Lutrador.

Afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag waren de dagen van de atelier route in Putten, omdat Suze, http://suusquilt.blogspot.com voor het eerst meedeed wilde ik haar werk weleens in het echt zien. Nu was het zondag niet echt grandioos weer, maar ik ben toch gegaan, Suze haalde me op van het station en ik leende haar fiets om andere ateliers te kunnen bezoeken.
P1040444.JPG
Ik heb genoten, leuk om eens in een andere omgeving zomaar bij mensen naar binnen te stappen en hun werk te bewonderen. Ik heb er geen foto’s gemaakt, daarom foto’s van het verder kleuren van lutrador. De dunne lutrador 30 met de blauwe stippen heb ik met gele acrylinkt verder bewerkt. Om het effect te tonen heb ik er een dikkere lutrador onder gelegd. Ik ga nog wel verder met het kleuren van Lutrador om een voorraadje op te bouwen.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuk dat je ook in Putten was! Heb je nog bij de andere textielkunstenaars gekeken? Vooral Jackie Howard had heel bijzonder werk!
En leuk je proefjes met lutrador!