zaterdag 9 juni 2012

Iets hééééél anders.

Gistermiddag was er even tijd om weer eens achter de naaimachine te duiken, wat ik ook meteen deed.
P1040448.JPG
Al een hele tijd zit ik tegen een papieren zak aan te kijken met strips van Moda stoffen, ooit aangeschaft en toen ik er mee thuis kwam had ik al spijt dat ik het gekocht had. Ten eerste waren de strips niet op dezelfde breedte gesneden, ten tweede de kleuren waren veel te zacht. Nu moest de zak maar eens open en de strips gesneden worden. Om alleen de strips te gaan gebruiken is niet mijn plan, de zachte, zoete kleuren hebben wel wat meer peper nodig om op smaak te komen. Daarom maar weer eens in de restenzakken gedoken! Dit is alleen nog maar een proef om te zien of het wat zou
P1040449.JPG
kunnen worden. Vandaag heb ik de hele dag om achter de naaimachine te zitten, wel moet er nog veel stof gesneden worden, maar morgen zal er veel meer zijn om te laten zien. Misschien zelfs morgenavond nog, want wij zijn geen v****al liefhebbers, dus we gaan ons weer door deze periode heen worstelen. Er staan ondertussen genoeg detectives op de harde schijf. A.s. zaterdag gaan we op vakantie, dus er is aankomende week nog veel werk te verzetten, misschien wordt het weer ondertussen wat beter,
P1040450.JPG
zo niet, dan zullen we ons ook wel vermaken.

4 opmerkingen:

Tilly zei

Ben benieuwd wat het gaat worden. fijne vakantie toegewenst.
groetjes

christina zei

Dit is vast het begin van weer wat moois

Nienke zei

Stoer dat je toch met je spijttasje in de weer gaat, ben benieuwd, heb ook nog wel wat spijttasjes ;-).

Suus zei

Ik vind dat ook erg knap om er mee aan de slag te gaan. Wacht in spanning af.