zondag 30 september 2012

Roest.

Gisteren was ik bij mijn moeder, die haar huis openstelde, want het staat te koop. 3 Van de 5 kinderen waren ook aanwezig om belangstellende rond te kunnen leiden, voor het geval er meerdere zouden komen. Er kwam maar 1 stel, jonge mensen die zeer belangstellend waren. Je hebt maar 1 koper nodig, maar is dat dit stel, daar zullen we de komende dagen achter komen.
P1040829.JPG
Voor het geval het rustig zou zijn had ik een tas meegenomen en plastic zakjes om in de schuur roestige voorwerpen te zoeken en mee te nemen. Nou roestige dingen had mijn vader zat. Vroeger vond ik dat het meeste weggegooid kon worden, nu ben ik blij dat het nooit weggegooid is. Met de scharnieren, schroeven, spijkers en sleutelringen kan ik misschien wel mooie afdrukken op stof maken, dus dit was voor mij een goudmijn. Eergisteren heb ik weer stof geverfd, ze zitten nog in de zakjes, moeten nog uitgespoeld worden. Later meer dus!

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Hier kun je zeker mooie roestafdrukken mee maken Aart!

Als het huis wordt verkocht, is er toch weer een stukje van je jeugdherinneringen voorbij?
Maar gelukkig gaat hetleven door!