donderdag 7 maart 2013

Alvast opwarmen

Het gaat nu eens niet over het mooie lenteweer wat we de afgelopen dagen gehad hebben, maar over de aankomende AQgO-dag (Art Quilt groep Oost ) a.s. vrijdag. Margriet heeft dan het onderwerp, zij heeft geen blog. Ik heb dit onderwerp al met haar geoefend afgelopen zomer.

Omdat ik nu weet wat we gaan doen, ben ik andere mogelijkheden aan het uitproberen, met leuke resultaten als gevolg. Laat ik nog even vermelden dat het hier gaat om een oude handwerk techniek in een zeer modern jasje. De rest laat ik over voor de puzzelaars! Het gaat een grotere quilt worden in diverse kleuren.

6 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

ja en nu..... ??? Je maakt me wel erg nieuwsgierig maar daar gaat het natuurlijk ook om. groeten van liesbeth

mia zei

Puzzelen is niet mijn sterkste eigenschap, kan het wel maar ik wacht wel op je uitleg. Maakt me wel nieuwsgierig. Leuke dag gewenst.

Anoniem zei

Ben weer bij, wat heb je een mooie lapjes geverfd, en dat met bleken is helemaal super, wow. Ben benieuwd welke techniek je nu bedoeld, misschien open borduurwerk, of smokken?

els zei

nou maak je ons wel erg nieusgierig aart.

els zei

nieuwsgierig ....

Hannie de Beer zei

Ik denk dat ik weet welke techniek je gaat gebruiken? Volgens mij is het papier wat je bewerkte met verf en hebt gekreukeld? De rest van de bewerkingen zul je ons zeker laten weten! Succes!