woensdag 29 april 2015

Inspiratie opdoen.

Rond Koningsdag moeten we onze biezen pakken, willen we niet 'verdrinken' in de bas tonen die uit de luidsprekers schallen om ons heen. Dit jaar reisden we af naar Egmond aan zee. Het bezoeken van een plek die ik niet ken is een plek om inspiratie op te doen.
Nadat de grijze luchten verdwenen waren kwam er een heldere blik op zee voor terug, dat gaf een verrassend beeld, windmolens voor de kust! Ik heb me af zitten vragen wat ik hiervan vond.


Het weer viel enigszins tegen, maar de zondag aan het eind van de middag kwam er een lichte band boven de horizon uit die uitgroeide tot een mooie zonnige avond, gevolgd door........
De boulevard vind ik niet bijzonder mooi.
Maar zo iets lelijks kan ook mooie kanten hebben.
Genoeg inspiratie opgedaan! Een restaurant gevonden met een prachtige naam.






7 opmerkingen:

kunamola zei

Mooie plaatjes Aart en zo te zien inderdaad weer inspiratie opgedaan. Eten bij de "Zilte Zoen" kan volgens mij niet mis.

Eke zei

Geweldige foto van al die balkonnetjes, kan een prachtige quilt opleveren. Ook de kleuren van de avondlucht zijn veelbelovend. Hoop dat je genoten hebt van je verblijf in Egmond. En het levert vast weer mooi werk op!

Anita zei

De zee zie ik wekelijks, daarom voor ons inspiratie van de bossen en duinen van Brabant

sylvia zei

Bekend terrein!! Jammer dat jullie het niet zo troffen met het weer! Tja, die windmolens.....ik weet wel wat ik er van vind: afschuwelijk!!!!!!!!
liefs, Syl
ps en nee, de boulevard is niet je dat, maar Bergen aan Zee is 100x erger!!!!!!!

Jo Huijsman zei

Jammer dat het weer wat tegen is gevallen, maar de zee is hoe dan ook, altijd mooi. Tja, de windmolens, ze horen daar niet vind ik.

Unknown zei

Wat heerlijk Aart om op deze manier weer even op te laden, ook al is bijna met dwang:)

Janny de Roo zei

ach je was er weer effe uit en daar moet je van genieten toch.....