dinsdag 21 september 2010

Op de goede weg.

Tegen de klippen genaaid, om wat te kunnen laten zien. Op de voorgaande foto’s had ik alle losse stukken op de grijze lap gespeld, maar gisteravond, nog net op tijd om nog een foto te kunnen maken, was het zover. De grijze lap is nu weg, eindelijk! Niet alles ging even goed, ik heb nog weleens terug moeten naaien, ofwel werken met het tornmesje. Dan let je nog zo goed op, gaat het toch weer mis.
P1020554.JPG
Nu moeten de gouden droppen nog aan de zijkanten genaaid worden, daarna komt het probleem van de laag, ik denk dat het maar een ontplofte ster moet worden. Of een gespleten zonnestelsel. Vandaag weinig tekst en maar 1 foto, morgen misschien meer.

2 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Ja, ja je wilt ons morgen verrassen! we wachten wel hoor ! liesbeth

Birgitte aka Bietje zei

Och, je, lees ik even 2 dagen geen blogs, zit er meteen een scheur in jouw 'drop', want er moet een laag bij.
Ben benieuwd wat dat voor laag gaat worden. Een echte laag er op (of er onder) of een doorzichtige, of een fictieve (dus een dubbele bodem).
Een titel voor het stuk schiet me wel te binnen: Gebroken ruit