zaterdag 10 maart 2012

Voorbereiden.

Vandaag heb ik weer cursus in Oldenzaal, dus vroeg weg om er op tijd aan te komen. De afgelopen week heb ik hard gewerkt om mijn huiswerk af te krijgen, ik heb één groot geluk, dat mijn werk thuis is, dus ik kan makkelijk dat werk opschuiven om me helemaal te wijden aan dat wat er in mijn hoofd afspeelt. Anderen hebben een baan buitenshuis en moeten dat op andere tijden realiseren. Dus mij hoor je niet klagen en ik geniet ook van het huiswerk!
P1040144.JPG
Een nadeel, ook het geluk, van deze cursus is dat we niet van te voren weten wat we gaan doen. Ergens vind ik dat niet leuk, maar aan de andere kant kan je onbevangen aan de nieuwe cursusdag beginnen. In navolging van Nienke, http://verfvirus.blogspot.com, heb ik de stof die nodig is geverfd met een paar druppels verfoplossing op 2 liter water. Alleen heb ik een andere kleur genomen, namelijk turqoise. Uit deze lap zijn 4 lapjes gesneden maat A5, 2 ervan zijn gesandwiched.
P1040145.JPG
Net als altijd zal het een heerlijke dag worden, niet afgeleid door de dingen waar je thuis door afgeleid wordt. Vanavond ben ik hondsmoe van alle indrukken, maar ook tevreden.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Spannend ,wat je gaat creëeren op deze mooie lapjes?

vilterietje zei

benieuwd naar de resultaten:)
fijn weekend!!!!!