vrijdag 7 januari 2011

Bee.

Het was gisteren weer tijd voor de Arnhemse bee, de eerste dit jaar!
P1020929.JPG
Alles stond klaar toen we binnen kwamen bij Thea. Melk en suiker, koekjes, chocolade en een grote fles water die steeds bijgevuld kon worden. Ieder had het werk mee genomen waar men nu mee bezig is. Gelukkig kon ik op tijd mijn werkkussen terug trekken, want ik heb gewerkt aan mijn blok voor de Round Robin 2011, die mag nog niet gezien worden. Op 1 Februari mag ik die pas tonen. Ik ben lekker ver gekomen, de stoffen waren al voorgetekend en geknipt. Tussen de middag was er een heerlijke lunch, met brood uit Maastricht, een lekker donker brood.
P1020930.JPG
Ik heb expres de hoofden niet op de foto gezet, dit geeft beter weer dat de handen werkten en de ogen en mond niets te kort zijn gekomen.
De verflappen die ik gisteren liet zien worden weer overgeverfd, wanneer is nog een vraag. De emmertjes met smeltwater heb ik gistermorgen leeg gegooid nadat ik een lekker warm bad had genomen. Toen ik het badwater weg liet lopen heb ik per kleur de emmertjes erin leeg gekiept, het was zo mooi om te zien hoe de kleuren zich mengden, voor ze door het putje verdwenen. Op deze manier kan je er toch nog een keer van genieten.

1 opmerking:

vilterietje zei

lijkt me gezellig en lekker zo'n bee! genieten maar en tot....riet:)