maandag 11 april 2011

Zending retour.

Vandaag gaat de zending retour naar Quiltservice.
P1030114.JPG
Je kan zien dat de doos door mij weer hergebruikt wordt. De grote blokken, waar ik gisteren over berichtte, kunnen nu door iemand anders in elkaar worden gezet. Het garen heb ik nog even gehouden, misschien moet deel 2 van de quilt nog door mij gemeanderd worden. Gistermorgen ben ik op de fiets gesprongen om het kerstquiltje terug te brengen bij Metje. Ze was verrast om haar werk op mijn blog te zien met de bij behorende tekst. Ze heeft er van genoten en zeker ook van de reakties die erop kwamen. Namens Metje hartelijk dank!

2 opmerkingen:

vilterietje zei

recycle, op de cycle, je bent echt goed bezig aart:)

Anoniem zei

Haha, dat doe ik ook altijd: enveloppen en dozen hergebruiken als het maar even kan!