dinsdag 17 september 2013

De eerste steekjes staan erop.

Gisteren ben ik begonnen met het door quilten van de Portugal quilt. Het kalkpapier met de quiltlijnen zit op de achterkant, op zijn kop, want anders zijn de letters aan de voorkant in spiegelschrift te lezen.
De letters zijn met een dikker garen doorgequilt, het dikkere garen zit dan ook op het spoeltje. Een van kleur verlopend garen heb ik voor dit doel gebruikt. Er is ook een begin gemaakt met de hoogtelijnen, die met zwart garen worden gedaan ( die zie je in de rechter bovenkant.

5 opmerkingen:

janneke zei

Ben benieuwd naar je ervaring met kalkeer papier maar dat hoor ik binnenkort wel.
En nog even door gaan en je hebt hem al af!!!!

Marja zei

keurig gedaan.

Hannie de Beer zei

Wordt geweldig! Het werkt prima met kalkpapier vind ik Je kunt altijd nog op de goede kant bijstikken.

els zei

Al een prachtig begin Aart. Nu gaat het opschieten. Ik vind zelf het doorquilten altijd het leukste werk.

Jo Huijsman zei

Wat wordt het mooi Aart. Ik begin vanavond op papier aan het ontwerp.