maandag 13 juni 2011

Verder plagen.

Sorry dat ik sommige verder ga plagen vandaag, maar jullie krijgen vast een voorproefje!
P1030306.JPG
De ondergrond is klaar, de wilde zijde is op de ondergrond genaaid en de patronen ligger erop. Hier zijn de patronen van freezerpaper te zien, eronder is de wilde zijde gestreken in de oorspronkelijke kleur, daaronder zit de vliesofix. Links onder is de foto te zien die ik als voorbeeld gebruik. Deze foto komt van het blog van Robbie te zien http://robbiespawprints.blogspot.com/2011/05/little-of-thisa-little-of-that.html. Ik heb toestemming gevraagd en gekregen om deze foto van haar blog te halen en te gebruiken. Ze wil graag een foto ontvangen als de quilt klaar is, dat kan nog wel even duren, maar gaat zeker gebeuren. De rode kleur in de Amaryllis op de foto wil ik gaan realiseren met 5 verschillende kleuren garen.
P1030307.JPG
Met een stopvoet en het transport in de vrije stand wil ik met deze 5 kleuren gaan ‘schilderen’. Het hoeft geen exacte kopie te worden van de foto, eigen inbreng is vaak leuker. Omdat de Amaryllis een beetje grijswit is zullen deze kleuren kleur aan de Amaryllis gaan brengen.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dit wordt geweldig Aart! Het ontwerp is al prachtig,kan alleen nog maar mooier worden. je zult ons zeker wel op de hoogte houden van je vorderingen?

Liesbeth Wessels zei

Ja, ja je maakt het spannend, Allerlei onderdeeltjes vertellen en laten zien, maar verder mogen we geduld kweken. groeten van liesbeth

Anoniem zei

Dat ziet er puik uit! Schitterend die zijden achtergrond. Je bent er zeker op tijd bij, maar wij moeten véél te lang wachten.
Groet, Ineke