vrijdag 26 juli 2013

Staalkaarten.


Van mijn laatste verflappen heb ik een stukje afgesneden om verwerkt te worden in een staalkaart. Voor het verven van die lappen had ik al een lijstje gemaakt met de recepten.
Altijd makkelijk om een naslagwerk te hebben! Bij de stoffen heb ik het recept vermeld, zodat ik altijd de kleur na kan verven. Onthoud daarbij wel dat verven een moment opname is, de kans dat je exact dezelfde kleur verft is niet zo groot, maar het zijn benaderingen.

Ondertussen hangen er weer verflappen in de warmte op het balkon, dit keer blauwen, maar nu met grotere stappen.
Gelukkig wat het iets minder warm gisteren, althans in de morgen, want maandag en dinsdag heb ik alleen maar water gedronken en adem gehaald, het was mij te warm.


5 opmerkingen:

miekequilt zei

En dat allemaal in deze hitte! poe poe.

Hannie de Beer zei

Heel gemakkelijk om het recept zo bij de hand te hebben, en een kleine afwijking is niet erg. Ondanks de hitte kun je toch maar beter bezig blijven!

christina zei

in ieder geval is het wel heerlik weer om te verven

Ineke zei

Vooral ademhalen moet je blijven doen.

Mrs Busy zei

Bedankt voor de 'recepten'! Rood verven is moeilijk. Ik ga het zo eens proberen.

Groet,
Mrs Busy