donderdag 1 april 2010

Een dag hard doorwerken.

Het was een dag hard doorwerken, want ik wilde het 4e blok ‘s avonds af hebben en zorgen dat het bericht vanmorgen geplaatst kon worden. Dat is dus gelukt. Ik moest ook nog andere dingen doen en het appliceren moet wel mooi zijn, dus in alle rust doen, terwijl er druk achter staat. Nu
moet er nog één vierkant blok komen. Dat duurt nog even voor dat ik die kan downloaden, dus ik krijg weer lucht voor andere dingen. Ik vind eigenlijk het hart veel te groot, maar goed, dat heb je als je een patroon volgt. Ik heb ze even neergelegd zoals ze in de quilt komen, of ik dat ga
doen weet ik niet, want in het midden komt een blok met 4 tulpen die vanuit het midden naar de buitenkant geplaatst zijn. Geduld Aart, zo ver is het nog niet en je moet je geen zorgen maken, voordat het probleem zich voor gaat doen!  Nu iets anders, gisteren plaatste ik het bericht met het roestverven. Ik kreeg daar een reactie over met de vraag of die roestvlekken er in de was niet uit zouden gaan. Als ik die stof ga gebruiken wordt het geen gebruiksquilt en gebruiksquilt worden bij mij  gewassen,andere quilts niet. Als je zulke quilts ophangt en wilt schoonmaken, kun je dat het beste doen door er tule overheen te leggen en met de stofzuiger er voorzichtig overheen gaan. Dus met die roestvlekken zit het voorlopig wel goed MaksiTaksi! Het enige waar je mee te maken krijgt is dat de naald van de naaimachine sneller kan slijten, doordat het ijzer de naald doet slijten, dus vaker de naald vernieuwen.

1 opmerking:

Anja.M zei

Zo, jij hebt goed gewerkt zeg, vier mooie bloem blokken.
Worden het in totaal vijf blokken?

Fijne paasdagen.