maandag 5 april 2010

Snijden, snijden, snijden.

Ik zat met een probleem, wilde achter de naaimachine met de muziek van Keizerstad FM, die de top 800 van de jaren tachtig uitzonden, maar wilde ook de ronde van Vlaanderen zien. Goh, wat een problemen zeg!! Ik heb voor 12 uur achter de naaimachine gezeten en de laatste 30 blokken van kleur 3 en 4 afgemaakt en toen was het Ronde van Vlaanderen tijd. Ik heb toen aan de bar kleur 5,6,7 en 8 gesneden, kijk
ze eens netjes bij elkaar liggen, klaar op aan elkaar genaaid te worden. Het waren 20 stroken van 1,10 meter lang, dus heb ik meters gemaakt. Sommigen maken bijna 300 km op de racefiets. Ik vind meters maken met liniaal en rolmes wel beter.
Een paar dagen geleden was dit alles wat gesneden moest worden.
Eergisteren was dit het resultaat, ik moet wel bekennen dat van de onderste blokken er 20 klaar waren en van de bovenste 5 blokken. Dus het groen gaat afgezwakt worden met gele tinten.
Hieronder staat het label waar je alle berichten over de werkzaamheden rond het maken van deze top kan vinden, ik heb er voorlopig een vraagteken staan, omdat ik hiervoor nog geen passende naam heb verzonnen, zelfs nog geen werknaam.

2 opmerkingen:

pauline zei

Hallo Aart,
wat een dilemma's allemaal. Je verveelt je dus duidelijk niet.
Ik vind de groene kleuren ontzettend goed bij de tijd van het jaar passen. En ik ben heel benieuwd hoe het er straks gaat uitzien.
Heb je nu geen last van je schouders van al dat snijden? Neem op tijd je rust.

sylvia zei

green blocks in the spring?
green green grass of home?
het gras bij de buren is altijd groener?
;;))