zondag 16 oktober 2011

Verrast.

Dat was ik wel gistermorgen! Henk zei aan het eind van de morgen, dat er een print op het kopieerapparaat lag, hij had geprint wat ik even in de stad moest gaan halen. Ik was toe aan een nieuwe laptop en die ben ik dus wezen halen.
P1030731.JPG
Ik was gewend aan een breedbeeld laptop, de nieuwe laptop is ook lekker breed. Dit is nu mijn eerste eigen laptop, voorheen heb ik met afdankertjes van hem gedaan, het werd wel tijd!!
Verder ben ik bezig geweest met de rand voor de Round Robin 2011, maar daarover kan ik pas op 1 December berichten, met op 10 December een bericht en de foto van de top waar ikzelf aan ben begonnen en waar de andere 5 van de groep aan hebben gewerkt. Eerder gisteren heb ik de boekomslag afgemaakt die nog lag te wachten om afgemaakt te worden.
P1030729.JPG
Hieronder een foto van de voorkant van de omslag. Ik vind dit een heerlijk werk om te doen, omdat je op een klein oppervlak toch nog met veel andere materialen kunt experimenteren. Terwijl ik achter de naaimachine zat had Henk de tijd om mijn laptop te installeren, de foto’s, de mail en alle andere dingen zijn overgezet, zodat ik nu rustig dit bericht kon tikken. Ik kan voorlopig weer verder, de vorige laptop had een harde schijf waar 30 GB ruimte op was, deze heeft 500 GB opslagcapaciteit. Scheelt wel!!
P1030730.JPG

Dan rest alleen nog de foto van de achterkant van de boekomslag.

8 opmerkingen:

Tilly zei

Veel plezier met je laptop. Boekomslag is goed gelukt. groeten

Liesbeth Wessels zei

Geef ons allemaal een Henk ???
Klein vraagje toch.. Je bent verwend!!
Maar veel plezier ermee en dat je er maar vele leuke verhalen op gaat schrijven, zodat we allemaal mee kunnen genieten. groeten van liesbeth

vilterietje zei

heerlijk, nieuwe laptop en óók nog iemand die hem voor je installeert! dat verdient een dikke zoen:)

christina zei

Gelijk heb je om jezelf laten verwennen. En ben al dat gequilt van ons is wat extra opslagruimte nooit weg.

Deze boekomslag vind ik echt schitterend. Helemaal mijn kleuren.

Anoniem zei

wat een leuke verrassing - zo'n boodschappenlijstje zou ik ook wel willen krijgen.

Suus zei

Wat lief van Henk zeg, heerlijk is dat een eigen laptop. Mooi geworden Aart je omslag.

Hannie de Beer zei

Wat fijn zeg,zo'n breedbeeld laptop! Mijn Gerhard kan best veel met de computer ,installeren en zo, maar tegen jou Henk is niemand opgewassen. Geweldig, en heel veel plezier ermee!

sylvia zei

En dat noem jij 'scheelt wel'...tjonge, Aart, wat een vooruitgang!!
En wat Liesbeth zei, geef ons allemaal een Henk!!
Je boekomslagen zijn elke keer weer mooi, he, blijf maar maken.....als je tenminste tijd hebt na alle lekkage-perikelen!!!
In de vaar-wereld zouden ze denken dat je goed uitgerust bent inmiddels, want 'naar het lek luisteren' betekent een tukkie doen.........;)
groetjes, Syl