vrijdag 21 oktober 2011

Vrolijke dag.

Om 2 redenen was het gisteren een vrolijke dag, ten eerste verwachte ik het cadeau wat ik gewonnen had afgelopen week bij het blog van Joke,http://waterleliedesign.blogspot.com/2011/10/winnaar-give-away.html. Gisteren was ik de hele dag niet thuis, bij thuiskomst vond ik het in de brievenbus.
P1030759.JPG
Het is een mooi stukje textiel waar diverse technieken op zijn los gelaten. Kijk voor de details even op het blog van Joke. Ik ben er erg blij mee, dank je wel Joke voor dit kleinood. De andere vrolijkheid kwam van de bee die ik gisteren had, fijn om weer om de tafel te zitten met elkaar, gesprekken, het werk van elkaar en natuurlijk ook de koffie, wat lekkers, de lunch enz. In een hoekje bij de zithoek staat een heel klein bedje met een heel klein quiltje, die ik jullie niet wil onthouden.
P1030755.JPG
De driehoekjes in dit kleine quiltje hebben een hoogte van een halve inch. De derde reden van de vrolijke dag was het feit dat toen Henk thuis kwam het weekend begonnen was. Dit keer is dat speciaal, morgen reizen we af voor een heerlijk weekend weg voor een theaterbezoek met hotel, zondag komen we weer thuis. Daarom zal het volgende bericht na het weekend weer verschijnen. De laptop gaat niet mee, we zijn een paar dagen helemaal weg. Fijn weekend!

8 opmerkingen:

Shirley zei

En ik dacht dat ik al vroeg op was, man, al om 5 uur aan het bloggen! Mooi werkje wat je hebt gewonnen, datwordt vast een boekomslag oid. En ja, dat minitje istoch te schattig voor woorden. Fij. Weekend met veel theaterplezier, oe op hotel,lekkere verwennenrij..

pauline zei

Inderdaad, van zoveel leuke dingen moet je wel vrolijk worden.
Een fijn weekend met Henk,

Liesbeth Wessels zei

Dat is een leuk vooruitzicht. Veel plezier. groeten van liesbeth

Hannie de Beer zei

Ik had je mooie give away al gezien bij Joke. Prachtig!
Een fijn weekend ,geniet ervan!

Quibi zei

Veel plezier, Aart. Geniet er lekker van!

Ineke zei

Héél fijn weekend samen.

Joke Hardenbol zei

Wat een geweldig bedje met dat kleine quiltje.

christina zei

jouw weekend kan niet meer stuk