zondag 26 augustus 2012

Ben je lekker aan het kliederen?

Vroeg mijn (v)echtgenoot gisteren,
P1040731.JPG
toen ik krantenpapier aan het verven was met acrylverf. Ze zijn voor een workshop die ik over een paar maanden ga geven. Eerst dacht ik erover om een lezing te geven over nieuwe materialen, maar dat zag de organisatie niet zo zitten. Kan je geen workshop geven? Ja, natuurlijk kan dat, maar dan begint het grote denkwerk, want het mag maar een uurtje duren en er zullen ongeveer 12 mensen aan deelnemen. De afgelopen dagen zijn de plannen wat concreter geworden en nu is het zorgen dat ik voorbewerkte materialen ga verzamelen, zodat ik pakketjes kan gaan maken, de workshop eerst in klad op papier zetten en daarna uitwerken in de computer. Wat een genot trouwens, die gratis kranten die in de trein te vinden zijn, is er even gebrek aan krantenpapier, dan is een wandeling naar het station zo gemaakt. En het antwoord op de vraag hierboven is Ja!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Of het nu een lezing of een workshop betreft,er gaat heel wat tijd in de voorbereiding zitten.
Aart, heel veel succes ermee!Groetjes (vlisco)Mien B.

joke zei

Ik haal soms Chinese en Arabische kranten in de bibliotheek op.Ik bel dan even een paar dagen tevoren zodat ze ze niet in de papiercontainer gooien, maar voor mij bewaren.
Voor een workshop moet je inderdaad veel voorbereiden. Daar vergissen mensen zich vaak in.

janneke zei

Leuk Aart, ben zeer benieuwd wat je gaat doen op de workshop!

Hannie de Beer zei

Een lezing of workshop voorbereiden kost zeker veel tijd.De meeste mensen denken dat het zo maar gaat.Maar houd je ons op de hoogte? Je maakt ons wel nieuwsgierig!

Anoniem zei

O, spannend, zo'n workshop helemaal verzinnen en voorbereiden. Ben reuze benieuwd!

Miekequilt zei

Lijkt me een leuke workshop.

Liesbeth Wessels zei

Leuk, waar ga je die workshop geven, kunnen we ook meedoen, ben altijd in voor verven en experimenteren ? groetjes Liesbeth