dinsdag 21 augustus 2012

Er hangen weer lappen in de verf.

Toen het warme weer van het afgelopen weekend werd aangekondigd dacht ik er nog aan om weer lappen in de verf op het balkon te hangen, maar het was me zaterdag al vlug te heet, laat staan gisteren.
P1040718.JPG
Ik had nog lappen liggen, maar of die allen 100% katoen zijn weet ik niet meer, ze waren al wel behandeld met soda. Ook had ik nog opgeloste Procion MX staan, een extra reden om deze lappen te gaan verven. In het zakje is een opgepropte lap gegaan met wat soda-zout oplossing en daar heb ik 3 kleuren verf bij geschonken. Gisteren was het gelukkig minder warm, dan wordt je gelijk ook wat actiever, nog steeds een prima temperatuur om deze lappen in de zon te laten ‘zweten’. Ik laat ze in de nacht ook hangen en vanmorgen spoel ik ze uit. Benieuwd hoe de lappen eruit komen te zien!

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Spannend! Is altijd een verrassing wat er uitkomt? Ik maak soms ook de oude mengsels op, gaat prima!

Liesbeth Wessels zei

Ik ben benieuwd. Maar je laat ze vast wel zien. groeten van liesbeth