donderdag 30 augustus 2012

Planning.

Volgende week zondag
P1040736.JPG
ben ik aanwezig op de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Deventer om te demonstreren. Het gaat het machinaal quilten worden. Daarvoor ligt de quilt al gesandwiched klaar, maar een ontwerp voor het machinaal quilten moest nog gemaakt worden. Daarom heb ik een zwart-wit foto uitgeprint en in een showtas gestopt, zodat het makkelijker is om met een permanente stift een ontwerp te maken. Dit is alles wat ik daarover laat zien, anders is de verrassing eraf! Gistermiddag was ik wat vroeg aan de Rijnkade om de aankomst van de boot, waar mijn moeder de afgelopen week vakantie op vierde, te kunnen zien. Er werden filmopnamen gemaakt voor een documentaire en dan is wachten leuk. Je ziet hoeveel tijd er nodig is om een minuutje film te maken, dan komt er weer een auto over de kade rijden, dan weer een scooter. Van ons werk hebben mensen ook geen idee hoeveel tijd
P1040734.JPG
er mee gemoeid is, zo is het bij anderen ook. De meneer rechts op de foto is bezig met zijn zin over de Rijn die 1000 km verder op als een bergstroompje begint, de camera hangt aan de hengel, die ervoor zorgt dat er net boven het wateroppervlak gefilmd kan worden. De geluidsman staat uiterst links en de regisseuse zit voorover gebogen beeld en geluid te controleren. Ze waren net klaar toen de boot aankwam. Mijn moeder heeft het erg naar haar zin gehad en een volle koffer met was nam ze mee naar huis.
P1040735.JPG

7 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Fijn dat je moeder het zo naar de zin had!

In het quiltnieuws had ik de aankondiging van je demo al gezien. Leuk! Ik ben er ook Zondags,kan ik eindelijk eens kennis maken met je!

Geckoboxes zei

Veel succes op de Algemene Tentoonstelling! Jammer dat ik niet even kan langs komen!

Miekequilt zei

O wat ziet je patroon er mooi uit. En wat jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn.
Veel plezier met het verven.

mia zei

Hoi Aart, wat een goed idee van die showtas, gelijk je idee maar geleend, kan helaas niet naar deventer, gr.mia

Anoniem zei

Ik had je graag 'in actie' gezien,maar onze "bee"gaat vrijdags al naar Deventer.
Aart ,heel veel succes met demonstreren !
Groetjes Mien B.

sylvia zei

Wat een enorme voorraad lappen in kleurtjes ben je aan het aanleggen: weet je al waarvoor?

Top dat moeders een fijne week heeft gehad,voor herhaling vatbaar voor haar, denk ik!!
Wij waren in Oostenrijk een keer getuige van opnames voor een film of serie.........allemachtig: tientallen keren weer en weer en weer......pfff, je moet er wat voor over hebben om filmster te zijn.
Voor ons vanaf het terras wel leuk om te zien...haha!!
liefs, Syl

sylvia zei

ps alvast veel plezier en publiek vooral tijdens de TT!