vrijdag 10 augustus 2012

Weer resultaten.

Het heeft even
P1040693.JPG
geduurd, maar hier zijn ze dan! De print van de handschoen is niet zo duidelijk geworden, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet gelijk mijn beste katoen heb gebruikt om op te printen. Het was voor mij belangrijker om eerst uit te proberen hoe alles in zijn werk ging, deze lappen zijn nog wel goed om verder verwerkt te worden, misschien een verfbad. Voor de volledigheid, deze prints zijn gemaakt met het professionele raam.
De eerste print met de organza
P1040694.JPG
zeef is aardig geworden, maar de tweede print heeft toch niet zoveel kleur meer afgegeven, die kan ook in een verfbad.
Om tot goede resultaten te komen is het toch zaak om te oefenen en materialen uit te proberen, wat dat betreft ben ik blij dat ik het gedaan heb!

1 opmerking:

Liesbeth Wessels zei

Hallo Aart, Ik lees hier van alles over een techniek die me niets zegt, even in jouw bloghistorie duiken dus om bij te lezen. Hoor hier graag meer over. groeten van liesbeth