zaterdag 13 februari 2010

BOM blok 1 van morning glory designs

Blok 1 van Morning Glory Designs is af, blok 2 heb ik al gedownloaded. Het patroon is te vinden op http://katlovesquilts.blogspot.com/, Het is een blok met tulpen, hij viel me op en ik dacht meteen aan dat heerlijke
applicatiewerk. Het is nu koud, de verwarming is aan en elk momentje kan ik hier aan werken. Maar ik wilde geen truttige stofjes gebruiken, het moesten vrolijke, frisse kleuren worden. Natuurlijk heb ik een voorraad, maar toch heb ik er nog wat bijgekocht. De beige ondergrond heb ik er speciaal voor gekocht. Elke 18e van de maand wordt het nieuwe patroon op het weblog gezet. Deze maand was ze eerder, omdat het patroon al af was. Na een maand kan je het niet meer gratis downloaden, maar kun je het nog wel bestellen. Ja, een mens moet ergens van leven, nietwaar! In blok 2 ga ik andere kleuren gebruiken voor de tulpen. Ik ben nu bijna 4 maanden bezig op de computer, maar doe al aardig veel, er zit in mijn mailbox nog een uitnodiging voor een BOOTCAMP, een initiatief van de overheid om oudere mensen achter de pc te krijgen. WAT zeg ik nou!! Oudere. Is het al zover!! Ben ik een oudere? Hoe kijkt Henk tegen mij aan, ziet hij mij nu als oudere, want van HEM kwam de uitnodiging. Ik zal me maar geen zorgen maken, trek me er niets van aan. Maar als ik hem zo’n streek kan leveren, graag!!!!
Zo gaat het quilt eruit zien als je het algehele patroon gaat volgen, zal ik dat dit keer maar eens gaan doen. Nou, ik ben nog niet zover, dus nog genoeg tijd om daarover na te denken.
(sorry, de link werkte niet, maar ik heb het aangepast, dus nu werkt het wel.)

1 opmerking:

Klaske zei

Het is toch maar net hoe oud je je voelt toch Aart?Je bent trouwens met een leuke bom bezig!Ik heb hem ook opgeslagen voor ooit......Fijn weekend!