woensdag 7 juli 2010

De hoeken – vervolg.

De hoeken zijn bijna klaar om geappliqueerd te worden, nog 6 vierkantjes moet ik omvouwen en even vastzetten met een draadje garen. De foto is
P1020280.JPG
een beetje donkerder uitgevallen, geloof ik. Maar tegen de tijd dat jullie dit lezen zijn alle 12 tulpen klaar om geappliqueerd te worden. De patroontjes heb ik hier opgespeld, maar eigenlijk weet ik nog niet of ze goed zitten, sommige punten van de tulp raken de rand van de stof. Als alles gevouwen is ga ik maar eens kijken hoe ze hun definitieve plaatsen krijgen. Daarna wordt het weer wachten tot de 18e Juli, of zoals de laatste keer de 20 e Juli. Ik moet ook eens tijd gaan uittrekken voor een geheim project, daar kan ik niets over vertellen, omdat ik niet weet of diegene meeleest. Daarnaast zijn er nog projecten die liggen te wachten op naald en draad. Sorry, vandaag een kort bericht, morgen misschien meer.

1 opmerking:

Liesbeth Wessels zei

Ach Aart, is de vakantiesfeer al over ? Je bent al weer helemaal bezig en gefocust op je mooie tulpen, geen vakantieverhaaltje meer ? groet liesbeth