maandag 29 maart 2010

Homo Ludens.

Wat is het toch heerlijk als je een paar restjes van iemand krijgt. Ik moest mijn tas nog opruimen die ik mee had naar de bee, onderin zaten restjes die me waren toegeworpen. Ik had ze in mijn handen en ben er meteen mee naar de naaimachine gelopen. Strijkplank en strijkbout ernaast gezet, lekkere muziek aan en begon de stroken aan elkaar te naaien. Ik had daar ook een paar strookjes rood glinsterpapier bij zitten en strookjes synthetisch vilt. Zo is dit kleine quiltje ontstaan. Daarna vond ik nog een stukje organza, dat kon ook nog wel op een paar plaatsen. Ook heb ik mijn heatgun getest op een stukje verpakking,
die ik gisteren kreeg aangeboden met 2 nieuwe koekjes erin. Dat heb je als je bij de binnenstad woont, meestal weet ik ze aardig te ontlopen, die jongens en meisjes die nieuwe produkten uitdelen. Op de terug weg kwam 1 van de jongens op me toelopen en met een leuke opmerking ging ik voor de bijl. Het is redelijk gelukt, maar de volgende keer ga ik zo’n verpakking eerst met verf bewerken en daarna verschrompelen. Waartoe de spelende mens al niet toe in staat is.

1 opmerking:

sylvia zei

Aart's art, dus.......;)
lekker he, zo een beetje klooien met stof!!