maandag 2 december 2013

Oude voorraad opmaken.

Al  maanden staan er 5 bakjes in de koelkast met printpasta, het werd tijd om daar eens iets mee te doen. Na het openen van de deksels waren een aantal pasta's yoghurt dik geworden, prima om met een kwast op stof over te brengen.
2 Kleuren waren na een paar banen al leeg, gewoon doorgaan met de rest. Het pakketje ligt nu te zweten op de verwarming, morgen spoel ik het uit en dan maar eens kijken wat het resultaat is.
Sinds een paar weken ben ik lid van de groep De-Uitdaging, een groep die 4 keer per jaar, naar een thema, quilts aflevert. Dit keer is het thema BEWEGING, waar ik al met de voorbereidingen bezig ben, het plan is al bekend.
Over dat proces vermeld ik niets op dit blog, het uiteindelijk resultaat natuurlijk wel én op het blog van De-Uitdaging, http://de-uitdaging.blogspot.nl/.
Misschien wordt deze lap wel de basis voor het eerste thema, waarvan de deadline 1 Maart 2014 is.


3 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Ik ben reuze benieuwd naar het resultaat van je verf experiment en natuurlijk ga ik het blog van de uitdaging volgen.

Ellen zei

Spannend AART! Vind het zo leuk dat je nu bij de UITDAGING zit.

Hannie de Beer zei

Spannend hoor, ik ben benieuwd naar jou bijdrage voor De Uitdaging, en naar je verflappen!