maandag 30 juni 2014

Niets is zoals het lijkt.

Het lijkt stil hier, maar achter de schermen gebeurt een heleboel. Er wordt gewerkt aan 2 ontwerpen, dat kost nogal wat voorwerk, tekenen, stof verven enz. enz.
Ondertussen gebeuren er nog andere dingen, Henk is afgelopen week bij de Parodontoloog geweest en heeft een operatie van 3 uur ondergaan, ik moest ook aanwezig zijn, dus kon ondertussen tekenwerk doen, maar na die drie uur kreeg ik een 'dronken' man mee naar huis, die zo snel mogelijk in zijn bed moest komen te liggen. Dat gaf wat problemen! De volgende morgen kwam de vraag of hij erg vervelend was geweest . Deze week weer terug voor controle en hopelijk gaat het kleiverband dan uit zijn mond, want nu is het net praten met volle mond.
Nu gaat het al veel beter.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Interessant je ontwerp,je maakt me nieuwsgierig! Wat vervelend voor Henk zo'n operatie! Ik heb eens iets dergelijks meegemaakt, duurde de operatie maar anderhalf uur, gelukkig. Sterkte voor Henk!

Jo Huijsman zei

Knap hoor Aart, dat je naast je mantelzorgactiviteiten ook nog creatief bezig bent.

Anoniem zei

Vind ik ook, dubbele zorgtaak combineren met iets nieuws uitdenken, petje af!