zaterdag 14 februari 2015

Uit de comfort zône.

Gisteren kwam de Art Quilt groep Oost weer bij elkaar om uit de comfort zône getrokken te worden. We  moesten een ondergrondstof, 3 andere stoffen en een structuurstof meenemen. Mijn ondergrondstof was een witte stof, de andere waren sneeuwverflappen en de structuurstof was een goudkleurige synthetische stof, alles was op Vliesofix gestreken.

 De witte ondergrond stof moest ik 4 personen opschuiven, diegene maakte met 1 van haar stoffen een compositie, streek het vast en gaf de lap weer een aantal plaatsen op.
Nummer 2 voegde weer wat toe, streek het ook weer vast en gaf het ook weer een aantal plaatsen door.
En toen kreeg ik het weer terug om er zelf mee aan de slag te gaan. Daar heb ik inmiddels een begin mee gemaakt! Ik kan er zeker wat mee.





8 opmerkingen:

Nienke zei

Oh ja wat is dat soms moeilijk om aan te haken bij wat drie anderen erbij bedacht hebben, nou komt vast goed!

Hannie de Beer zei

Niet gemakkelijk,om dit zo te doen, maar geeft weer andere perspectieven!

sylvia zei

Een soort RR maar dan ff anders. Gelukkig moest je na foto twee zelf verder. Want die figuren doen me ergens anders aan denken! Foto 3 ziet er beter uit....succes!! Liefs Syl

Eke zei

Heel spannend, maar wel leuk. Ben benieuwd hoe je verder gaat...

Joke Hardenbol zei

Grappig om zo te werken. Dat brengt je wel op heel andere ideeën.

Ineke zei

Wat een leuke uitdaging.

Janny de Roo zei

wat een leuk idee, om zo te werken...de vraag is natuurlijk wel, of je er zelf dan nog mee verder kunt....we zien het vast wel..

els zei

Weer een hele andere manier van werken met een verrassende uitkomst. Ben erg benieuwd hoe je er mee verder gaat, maar ik zie al allerlei mogelijkheden.