zaterdag 14 februari 2015

Vlakvulling.

Nadat ik mijn ondergrond terug kreeg (zie bericht van gisteren), was het mijn beurt om ermee verder te gaan. Groen is de hoofdkleur van het ontwerp, dus met groen worden de vlakken gevuld.
De inspiratie hiervoor komt van de workshop die Dineke Ugen gaf tijdens de vergadering van de regioleiders van het Quiltersgilde afgelopen donderdag. Dineke liet ons kennismaken met Zentangle, dat moet ook met de naaimachine lukken was mijn idee.
Het garen is best fel groen, maar op de witte ondergrond komt de kleur goed uit.
Behalve het werken met de stopvoet is het opvullen van de vlakken ook goed te doen met allerlei fantasiesteken.

3 opmerkingen:

Eke zei

Dat ziet er goed uit Aart en wat een gewaagde kleur, goed hoor. Lijkt mer erg leuk, zo'n project...

Unknown zei

Mooie verdere verwerking. Kan zo naar Bloeiende Quilts, groeten van liesbeth

Birgitte aka Bietje zei

Wat mooi. Dit blaadjes met boogjes op de eerste foto, doen me heel erg denken aan sneeuwklokjes met hun hangende belletjes. Prachtig.