dinsdag 25 december 2012

Kerstkaarten ruil.

Allereerst wens ik iedereen die dit leest fijne feestdagen! Ik hoop voor een ieder dat het weer een beetje meezit, het zijn toch dagen om elkaar op te zoeken. Ik ben vandaag bij mijn moeder, die voor het eerst van haar leven de kerstboom heeft opgetuigd.

Ondertussen is er hier iets veranderd, ik ga mijn berichten op een andere manier schrijven en ook de foto's zullen anders geplaatst worden. via de, voor mij, oude methode kon ik ineens geen foto's meer plaatsen. Nu doe ik het net als velen via Blogger, via de 'achterkant' van mijn blog

Het wil alleen nog niet zo lukken om de foto's goed in de tekst te krijgen zoals ik wil.

Op de foto hiernaast de kaarten van de Kerstkaarten ruil van het Art Quilt forum. De grote kaart met de blauwe rand heb ik gekregen van Marijke, de kaart rechts ernaast van Liesbeth, http://kleurrijkleven.blogspot.nl/, de kaart eronder van Janny de Roo, http://janny-stoftotnadenken.blogspot.nl. De kaart rechtsonder is van Ellen,http://ellen-quilt-ellen.blogspot.nl/ en de kaart links onder is afkomstig van Annemiek, http://quiltannemiek.blogspot.nl/.

Iedereen hartelijk dank voor de kaart! Ineens kwam het idee op het Art Quilt forum en het groeide uit tot een leuke groep mensen. Je kon zelf aangeven hoeveel kaarten je wilde versturen, de één vond 5 wel genoeg, de ander ging voor de hele groep.
Morgen plaats ik de rest van de kerstkaarten.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Aart en allen die je dierbaar zijn heel fijne kerstdagen,
Mien B.(vlisco)

Hannie de Beer zei

Voor jou en je dierbaren Fijne Kerstdagen!

Marrie-jette zei

Aart en Henk, goede dagen saam!

Christel Sins-Camp zei

Fijne dagen, Aart! Maar hoe plaats je nou foto's via de achterkant van je blog?

mia zei

Leuk gezicht die foto's, en natuurlijk heel veel goeds voor het nieuw jaar, maar foto's plaatsen via de achterkant???? gr.mia

christina zei

ik schrok al, maar gelukkig komen morgen de rest.

Jij en Henk ook fijne feestdagen toegewenst.

Liesbeth Wessels zei

Fijn dat de kaarten allemaal goed zijn aangekomen, wat een feestje van leuke kaarten toch ? En inderdaad ik plaats altijd foto's aan de achterkant van mijn blog, via het dashboard, hoe deed jij dat dan ? groetjes en nog veel plezier samen.

Klazien zei

Dag Aart, voor jou en je dierbaren de allerbeste wensen.