woensdag 15 mei 2013

Buffelen.

De afgelopen 2 dagen ben ik bezig geweest met de laatste 2 stempellappen. Dat werd snijden, uitwisselen, verschuiven, kijken wat te doen, enzovoort.
Deze laatste stempellappen hadden ronde vormen, die ik wilde benadrukken en als tegenhanger moesten fungeren voor de rechte lijnen. De ronde lijnen zijn benadrukt door een dichte zigzagsteek en de rechte lijnen zijn niet alleen gezet met de rode banen, maar ook met genaaide lijnen.

Alle twee de werkjes hebben nog wel iets anders nodig, maar daar moet ik nog over nadenken.

3 opmerkingen:

Ineke zei

Ben benieuwd hoe je het oplost. Ik mis ook nog iets.

Jo Huijsman zei

Het begin is er en je komt vast op een geweldig idee. Succes!

Leny Huneman zei

Ik vind het heel verrassend en bijzonder mooi. Je komt er vast wel op wat je nog mist.