vrijdag 24 mei 2013

Rood.

De kou van gisteren deerde me niet, toen ik achter de naai machine ging zitten was alles rood en warm.

Ik begon met de lap waarop stukjes stof op waren gespeld, langs de rand van de stukjes stof heb ik banen vastgenaaid op de ondergrond, daarna konden de spelden eruit.

Daarna zijn er allemaal stukjes en stukken synthetische stoffen op gelegd, waaronder tule, organza, bloemen inpakmateriaal, tule met glinstertjes en kado lint.

Om alles op de plaats te houden heb ik het zowel horizontaal als verticaal vast genaaid.

Nu moet alles intensief worden doorgequilt met rode en roze garens. Dit wordt een leuke klus voor de aankomende week.

6 opmerkingen:

els zei

Ziet er inderdaad warm en veelbelovend uit.

Hannie de Beer zei

Wat een heerlijke warme kleur! Heel spannend!

Jo Huijsman zei

Mooi rood is niet lelijk.

janneke zei

Spannend wat dit gaat worden!

joke zei

Ziet er spannend uit.

Anoniem zei

Heerlijk, die warme kleuren!