dinsdag 20 maart 2012

Miniatuurquilts

Voor dat ik informatie ga geven over de miniatuurquilts ga geven, wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties die ik mocht ontvangen naar aanleiding van mijn verjaardag! Met ons allen zijn we één grote familie, fijn om daar een onderdeel van te zijn. De verkoudheid is nog steeds hardnekkig, heel langzaam komt het los en daardoor wordt de energie ook langzaam meer.
koe.jpg
Vanaf vandaag tot en met zaterdag is er een Miniatuurquilt tentoonstelling van het Quiltersgilde, dit keer in zaal ‘Theothorne’ in Dieren, het adres is Callunaplein 77. Er zijn zo’n 250 quiltjes te zien onder het thema Dieren in Dieren. 
Dieren ligt tussen Arnhem en Zutphen op de Veluwezoom, een prachtig gebied waar ook de natuurgebied de Posbank te vinden is. Het zal mooi weer zijn, dus maak er een dagje uit van!
De organisatie ligt bij de regio’s Veluwe-noord en Gelderland-oost. De entree is 3 Euro voor leden van het gilde en 4 euro voor niet-leden, kinderen gratis. De openingstijden zijn vandaag van 10.30 uur tot 17.00 uur en van woensdag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.

2 opmerkingen:

Suus zei

Nu alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Aart.En wat in het vat zit verzuurt niet. Fijne dag.

Hannie de Beer zei

Zo meteen vertrek ik samen met mijn man richting Otterlo voor het Tegelmuseum ( met quilts) en Dieren voor de miniquilts. We hebben een hotel in Eerbeek zodat we alles op ons gemak kunnen bekijken!
Wij: van ( De Uitdaging) hangen daar met de hele groep! Ik ben erg benieuwd. Morgen wordt het 't Paleis het Loo en museum Bronbeek.
Dus genieten!