zondag 24 februari 2013

Beloning.

Er is een einde gekomen aan het staalkaarten project dat Nienke startte, afgelopen vrijdag kreeg ik een pak met alle staalkaarten uitgereikt van Nienke.

Wat een feest om ze allemaal door te kijken, wat is er veel werk verricht door iedereen. Voor sommige was het hun eerste verfervaring, anderen verfde al wat langer.

Ze zitten nu netjes in showtassen in een map, samen met informatie over verftechnieken, dus nu een eigen naslagwerk geworden. Misschien dat dit project een vervolg gaat krijgen, ik doe zeker weer mee!

7 opmerkingen:

Nienke zei

Jouw spontane dubbele bijdrage is zeer gewaardeerd, projecten als deze slagen vooral door zulk enthousiasme, veel dank daarvoor!

Hannie de Beer zei

Het was zeker een geweldig leuk project! Ik zit me hier ook steeds te verlekkeren met mijn map. Welke serie komt het eerst aan de beurt? De stoffenvoorraad is weer aangevuld afgelopen Zondag!

Liesbeth Wessels zei

Ik wil gaan verven en dan denk ik steeds zal ik op de stalen wachten ?? Nog 2 weekjes ..... groeten van liesbeth

christina zei

dit is echt genieten he

els zei

Wat ziet dat er toch mooi uit.
Daar kun je inderdaad van genieten.

Janny zei

Ik ben er ook erg blij mee en zal er zeker gebruik van maken als ik weer ga verven, nog even wachten op mooi weer.

mia zei

Leuk he dit project (je) vraagt inderdaad om meer.