maandag 11 februari 2013

Romantiek en punchen.

De romantiek was van zaterdagavond, toen het lekker doorsneeuwde. Ik moest een foto maken van de boom voor ons appartement en gelijk kijken of ik bij avondlicht nog een foto kon maken, zonder dat ik een flitser nodig had. Volgens mij is deze foto goed gelukt.

Zondagochtend vroeg sneeuwde het nog lekker door, na 6.00 uur, als de stappers in hun bedje de roes gaan uitslapen, is het dan zo rustig. De roeken worden wakker in de hoge bomen en beginnen lawaai te maken, wat extra versterkt wordt door de sneeuw en de verlichting maakt het dan nog extra mooi. Ik hoef niet te vertellen dat er weer emmertjes met sneeuw bij de verwarming staan om nog wat lappen te verven. Een aantal van die lappen ga ik zeefdrukken met ontkleurder om de lappen nog interessanter te maken, die ik ga gebruiken voor het werkje voor de regiodag 15 April a.s.

Zaterdag kwam de postbode een pakje brengen waar ik al heel lang op had gewacht, in November heb ik een punchset gekocht, maar deze was niet voorradig, nu was het er eindelijk.

Er moesten proefjes gemaakt worden om te kijken hoe dit werkt, een leuke bezigheid en eindelijk kan ik de wolletjes en lontwol gebruiken, die ik al een jaar in de kast heb liggen.

Omdat het carnaval is, wat vrolijke fantasiegarens. De resultaten vallen helemaal niet tegen!!

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuke bezigheid punchen! Om het wat strakker te houden kun je het lapje in een borduurring zetten. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt kun je een altijd nog een punchmachine aanschaffen. Helemaal niet duur meer, en je krijgt geen last van nek en schouders!
Succes!

Hannie de Beer zei

Nog vergeten...

Een prachtige foto die je maakte, inderdaad romantiek!

Nienke zei

Het lijkt me helemaal een apparaat voor jou, veel plezier!