donderdag 7 februari 2013

Ach, als er nu weer een laagje ligt...

......moeten we er maar gebruik van maken, daarom nog maar weer 2 emmertjes gevuld met de al smeltende sneeuw.

De gebruikte kleuren die op de sneeuw gestrooid zijn, zijn citrien, robijn en turqoise. De sneeuw smelt al gelijk, het emmertje eronder loopt al lekker vol. Ik heb nu de lap in het midden beetgepakt en in een rol gedraaid, nu maar wachten hoe de kleuren door de stof gaan lopen.

Het is wat stil aan mijn kant, ik ben bezig met het huiswerk voor de cursus en het onderwerp voor a.s. dinsdag aan het voorbereiden voor de Art Quilt groep Oost. Wat het onderwerp gaat worden verraad ik nog niet, dat komt zaterdag hier te staan.

Verder afgelopen dinsdag het nieuwe appartement van mijn moeder bekeken, de muren zijn al gevoegd, de stijgers zijn afgebroken, nu zijn ze met de binnenkant bezig en als alles meezit zijn de nutsbedrijven in week 8 druk bezig om de aansluitingen aan te leggen, Op de foto hierboven zie je mijn moeder die het huis gaat betreden.
De afgelopen maanden hebben we het moeten doen met plattegronden, maar daar krijg je niet echt een goed beeld, omdat er nog wel eens wat verandert is. Moeders is nu bezig om te bepalen wat ze straks op de vloer wil hebben, het lijkt op pvc uit te draaien, wat in mooie houtnerf geleverd kan worden.

Misschien gaat het dit wel worden.
Ik begin gelukkig steeds mobieler te worden, er zijn er maar weinig die hiervan weten, maar vorige week maandag kreeg ik een tv die aan de muur hing op mijn rechtervoet. Ik was bezig met de benedenbuurman om een steun tegen de muur te plaatsen waar een grote tv aan moest gaan hangen. De vorige tv, gelukkig niet zo'n grote, viel naar beneden en kwam met de punt op mijn voet terecht. De volgende morgen naar de huisarts en die vertelde dat het niet gebroken was, maar gekneusd. Eerst ben ik maar boodschappen gaan doen om de eerste dagen door te komen en nu na ruim een week begint het iets beter te gaan. Gelukkig maar!

7 opmerkingen:

mia zei

Oef gelukkig je voet en niet een van je handen, doe maar voorzichtig.

Liesbeth Wessels zei

Ik dacht al wat is het stil. Kun je vrijdag wel uit de voeten ? Trouwens hier ligt eigenlijk geen sneeuw, bij jou is het dus duidelijk meer. groetjes van liesbeth

joke zei

Als je zo slecht 'uit de voeten' kan heb je een goed excuus om veel achter je naaimachine te zitten toch?

Hannie de Beer zei

Kan even duren eer je voet beter is, maar gelukkig niet gebroken!
Hier lag gisteren ook een behoorlijk laagje, maar is al weer gedooid,gelukkig,jij hebt de kans waargenomen!
Succes met de Artquiltgroep, een fijne dag!

Ineke zei

Au, beterschap. Gelukkig werken je handen nog.

sylvia zei

oei, was die tv toch harder aangekomen dan je dacht in eerste instantie!!
fijn dat het huis van moeders nu opschiet, wordt nog weer een hele klus: inrichten en verhuizen!
succes met de artquiltgroep, liefs, Syl

Anoniem zei

Wat een pechvogels in blogland, de een breekt een ledemaat, de ander steekt iets door een ledemaat, en jij probeert een tv op te vangen met je voet (not kneuzingen doen vaak meer pijn dan breuken, gelukkig heb je af/verleidingen genoeg om de aandacht weg te nemen. Mooie vloer van jou moeder, pvc, ik moest aan die buizen denken, maar het is gelukkig plat, loopt wel fijner, is dat een nieuw soort laminaat?