donderdag 4 augustus 2011

Heeeeeel rustig bezig geweest.

Omdat het gisteren erg benauwd was heb ik me rustig gehouden met het verwerken van de stofjes. Eerst moest het ontwerp op vliesofix worden gestreken, dat vond ik toch het fijnste, dat was op zich al een zweterig werkje. Op het balkon was het koeler, daar heb ik alle stofjes op maat geknipt en daarna kon ik de bolle vormen inknippen en omvouwen.
P1030514.JPG
Dat kon ook heel rustig gebeuren, zo min mogelijk inspanning met dit weer. Daarna heb ik alles op zijn plek gelegd, maar bij het tekenen van de vliesofix had ik een foutje gemaakt, waardoor het ontwerp nu gespiegeld is. Dat zorgt wel voor problemen als je iets op zijn plek moet leggen, dan moet er nagedacht worden en dat met dit weer. Op de foto is het een rommeltje, maar dat komt goed, de foto heeft ook de kleuren wat vervaagd, maar ik kan je verzekeren er zitten mooie heldere kleuren in. Toen ik begon met het uitzoeken van de stofjes heb ik ze alleen gekozen op kleur, niet op de plaats waar ze terecht zouden komen. Nu het zo ligt zijn er wel stukjes waar een ander stofje voor gekozen moet worden, maar ik wilde eens zien of het zou lukken om intuïtief te werken en ik ben er niet ontevreden over. Nu moet het nog in elkaar gezet worden, hopelijk is het vandaag niet zo benauwd en is de temperatuur wat lager.

6 opmerkingen:

Nienke zei

Dat ziet er spannend uit Aart!

pauline zei

Het ziet er goed uit en doet een beetje herfstachtig aan.

marja. zei

heel kleurrijk gedaan!

Hannie de Beer zei

Een aardige klus,met dit warme weer! Maar het resultaat ziet er al veelbelovend uit. Mooie warme kleuren!

vilterietje zei

in het vervolg geen foto's van rommeltjes meer aart! i get confused:)

christina zei

deze kleurencombinatie vind ik prachtig