woensdag 24 februari 2010

Sunshine Award.

21-02-10-Sunshine-award
Vandaag ontving ik de Sunshine Award van Suus. Daar ben ik heel blij mee, Suus waardeert de verhaaltjes en vind mijn quilts mooi. Nu moet ik de Award doorgeven aan 6 mensen. Daar heb ik diep over na zitten denken, wie zou daar voor in aanmerking komen. Na rijp beraad met mezelf, heb ik besloten om hem aan 1 persoon en weblog te geven en de andere 5 zijn voor mijn lezers. Ik ben nog niet zo lang bezig en er zijn veel mensen die mijn quiltwaardigheden lezen, ik zie mensen uit Leek, Leeuwarden, Parijs, Sydney. Ik ken deze mensen niet, maar ze zijn wel geïnteresseerd in mijn blog. TROMGEROFFEL, TROMGEROFFEL…………………..
de Award gaat naar Supergoof. Waarom? Ik lees haar blog vol belangstelling, ze maakt mooie quilts, het zijn niet mijn kleuren en patronen. Maar als ik ze lees dan denk ik aan koffiedrinken bij haar aan tafel en dan neem ik het gebak wel mee. Ze heeft het de laatste maanden nogal voor de kiezen gekregen en haar berichten over die periode raakten mij. Ik wens haar en de haren veel sterkte en geluk!!

1 opmerking:

Unknown zei

Supergoof is ook mijn favoriet! Helemaal geweldig die vrouw, ik heb ´t idee dat ze dag en nacht naait!
Maar jij gaat ook als een speer, Aart. Ik kan m´n computer niet aandoen, of je hebt alweer iets geplaatst! Petje af, hoor!
Groetjes Berbel