donderdag 22 april 2010

Nieuw projekt.

Maandag lag er een heerlijk zacht aanvoelende enveloppe in de brievenbus. Ik wist meteen wat er in zou zitten, boven gekomen vlug de enveloppe geopend. Wat kwam daaruit? Laatst vroeg Marrie-Jette aan mij of ik belang had bij hand geverfde zijde stoffen, daar hoefde ik niet lang over na te denken, dit was dus de beloofde enveloppe. Kijk eens wat een
mooie kleuren, laat ik nu net bij de winkel die aanwezig was op de regiodag 6 stofjes hebben gekocht in dezelfde kleuren. Maar zouden deze matchen met elkaar? Ik heb ze met elkaar op de foto gezet en beoordeel zelf, maar ze komen prima van pas.
Opeens bedacht ik dat ik nog wel sneeuw geverfde lappen had liggen die misschien ook wel zouden matchen. De volgende foto laat zien dat dat het geval is. Nu loop ik al een tijdje met een idee rond voor een volgend projekt. Wat dat gaat worden wil ik nog niet verklappen, maar ik werd op het idee gebracht door iemand die misschien een quilt bij me wilde kopen. Nu gaat dat nog even niet door,
maar ik had al wel wilde ideeën. Die staan allemaal al op papier, anders blijf ik ermee in mijn hoofd rondlopen. Nu zitten alle lappen in een bruin papieren tas, die je nog weleens krijgt na aankopen te hebben gedaan, deze tassen gooi ik nooit weg of bij het oude papier, maar daar kunnen altijd stoffen in die ik bij elkaar wil gaan gebruiken. Aan het handvat zit nog een label, op de achterkant van dit label schrijf ik dan wat er in de tas zit en waarvoor ze dienen.

3 opmerkingen:

Klaske zei

Wauw Aart, wat een super mooie stoffen!Zijn net mijn kleuren, kun je ze niet doorsturen;-))? Ben benieuwd wat je er van gaat maken!!

sylvia zei

mooie kleuren!!!
en zo'n systeem van tasjes met een label.....knap!
ik heb het ook geprobeerd, maar dan veranderde mijn idee over de quilt of over de kleur!
dus nu ligt alles netjes in de kast, tot de tijd daar is dat ik iets nieuws ga beginnen.....;)

billibeer zei

Hoi aart.Waar ik zo nieuwsgierig naar ben is hoe het jou vergaat als je met de zijde gaat werken,zelf vind ik het heel lastig om met zijde te werken.