vrijdag 16 april 2010

Uithalen.

Dit was mijn gedachte vanmorgen voor 6 uur al, in het hart van Midnight Flowers heb ik rond de grootste bloem gemeanderd. Ik vroeg me ineens af, waarom? Het had totaal geen nut. Dus uithalen! Nadat ik mijn ochtendprogramma had afgedraaid, van boodschappen doen enzovoort, heb ik alles mee genomen naar het achterbalkon. Er was nog geen zon, maar die komt er vanzelf, en ben rustig begonnen steekje voor steekje uit te halen. Dit is niet erg, maar je moet er alleen maar geduld voor hebben. En dat had ik vandaag, tussen het werk door zat ik toch maar lekker uit de wind en in het zonnetje. Mijn lunch heb ik daar ook genuttigd, gewoon door gegaan met steekjes uithalen. Mijn werk
vandaag was niet fotogeniek genoeg, maar ik had nog wat bewaard van mijn bezoek aan het MMKA afgelopen dinsdag. Dit kunstwerk staat voor een kantoorgebouw van Liander, begint in de ruimte voor het kantoor en gaat in een grote boog de straat over, naar de
overkant. Ik vind dit altijd een mooi beeld als je aan komt fietsen, met de auto of met de bus. Eigenlijk is het jammer dat ik dit niet vaak zie, want er zullen best leuke plaatjes te schieten zijn bij de diverse weersomstandigheden, wie weet met avondrood.

Geen opmerkingen: