donderdag 22 september 2011

Even iets anders.

Er wordt hier wel gewerkt, maar dat kan ik nog niet laten zien. Wat ik wel kan laten zien zijn foto’s die ik maakte op het perron van het station in Arnhem.
P1030627.JPG
De eerste foto is er één van de perronkap, de lichtstraat in het midden van de overkapping is ook goed te zien. Dit zorgt er wel voor dat het perron erg licht is geworden. Wat bij het oude station ontbrak is nu wel aanwezig, roltrappen en glazen liften. Op 26 september, aanstaande maandag, moeten alle sporen in gebruik zijn, nu zijn de helft van de sporen in gebruik, dat zal wel weer wennen zijn. Nu zijn nog niet alle werkzaamheden klaar, dat is pas eind december het geval.
P1030628.JPG
Ik was op weg naar een vriendin, die niet lang meer te leven heeft, dat soort visites horen ook bij het leven, maar zijn niet makkelijk! Binnenkort hoop ik weer wat te kunnen laten zien!

3 opmerkingen:

vilterietje zei

fijne trouwdag!
ennuh, voor mij begint de herfst ALTIJD op 21 september:)

Liesbeth Wessels zei

Dat station ziet er prachtig uit, inderdaad veel lichter.
Enne gefeliciteerd met je trouwdag. groeten van liesbeth

Ineke zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Enne...voor mij begint de herfst ook op de 21ste.