donderdag 23 juni 2011

Slide-show mode-biënale.

Gisteren liet ik vier foto’s zien van de mode-biënale, maar ik besefte dat jullie er wel meer willen zien, daarom vandaag een slide-show van de foto’s. Het begint met 2 kale foto’s van de ruimte buiten de expositie zalen, die ruimte is zo kaal omdat dit gedeelte van het Akzo-nobel terrein leeg staat, die gebouwen aan het eind van het plein staan ook leeg, daar zou ik best een deeltje van willen gebruiken om te verven en andere zaken. Het gras groeit tussen de tegels, na de droogte geeft dat een mooie zweem over de tegels heen. Gisteren ben ik nog naar de tentoonstelling geweest in het MMKA (Museum voor Moderne Kunst Arnhem), te vinden op de Utrechtseweg in Arnhem, een lief niet al te groot museum. Ik heb daar geen foto’s gemaakt, maar wel veel leuke dingen gezien. Klik op de slide-show, dan kom je in mijn Picasa album, daar kan je er voor kiezen de foto's groter te bekijken.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Leuk Aart! Wat een bijzondere ontwerpen en vooral die materialen, helemaal te gek. Het museum in Arnhem heb ik laatst ook bezocht. prachtig die tt van Spijkers en Spijkers! Ook Remember Me is de moeite waard.
Ik ga die tt nog een keer bekijken!
En de Biënnale ook als het me lukt?