donderdag 3 november 2011

Patchwork Professional.

Maandagmiddag voor ik de trein instapte heb ik dit blad nog even gekocht. Dit keer weer met mooie artikelen, waaronder batik met sojawas en een interview met Elke Boesewinkel.
P1030810.JPG
Dit blad is niet overal los verkrijgbaar, waarom ik het hier wel kan kopen is mij een raadsel, ik zal het eens navragen. Ik heb al meer over dit blad bericht en kreeg er toen reacties op, kijk anders even op www.partnermedienverlag.de naar de mogelijkheden om een abonnement aan te kunnen schaffen.
PP begint met een artikel over Beata Keller-Kerchner, waarvan ook een workshop te vinden is een paar pagina’s verderop. http://keller-kerchner.blogspot.com is haar blogadres. Waar ik helemaal jaloers van wordt is de studio van Mariana Frühauf, zij heeft een studio waar je U tegen zegt, haar adres is www.fruehauf.it. Het artikel over batik met sojawas moet ik eerst eens vertalen, ik heb nooit duits gehad op school, het woord Harnstoff is mij onbekend. Leuk is het artikel over Quilts and the city, over de Manhattan Quilters Guild en hun eerste Quilt Galerie. Verder ga ik niet op dit blog om het blad aan te kondigen, straks wordt ik nog beticht van reclame makenVerraste emoticon. De leden van de Art-Quilt groep Oost kunnen opgelucht ademhalen als ik vrijdag heb blad bij me heb, dan komen we weer bij elkaar en dit keer is het onderwerp Vilten, ik heb al spulletjes klaar liggen om te gaan gebruiken.

6 opmerkingen:

joke zei

www.Vertalen.nu geeft als vertaling voor Harnstoff : Ureum
Dit is een heel handige site, waar je ook zinnen kunt vertalen, alleen zijn die soms net zo krom als de Google vertalingen.

janneke zei

Leuk Aart dat je het tijdschrift mee neemt.
Ga ik lekker lezen, vrijdag!!!

Shirley zei

Gezellig zo'n workshop met elkaar doen, veel plezier. Vraagje: heb je al eens geverfd op egyptisch katoen? Het neemt heel veel kleurstof op en ziet er geweldig uit, veel diepere kleuren dan bv op poplin, of ander katoen.

yvon zei

Ik heb hem vorige week ook gekregen. Ben vanaf het eerste nummer geabonneerd en ik vind het een geweldig blad. Zoveel ideetjes en technieken. Het is ook één van de bladen die ik niet snel zal weg doen.

Hannie de Beer zei

2 jaar heb ik een abonnement gehad op dit blad. Een fijn tijdschrift!Heb jaren in Limburg gewoond, vlak bij de Duitse grens, dus Duits is voor mij gemakkelijker dan Engels.
Veel plezier met je nieuwe tijdschrigt!

vilterietje zei

wat gaan jullie vilten?