vrijdag 4 februari 2011

Bomen aan de einder.

Gisteren had ik een bee, het was weer een heerlijk gekakel aan tafel en gewerkt hebben we ook nog. Ik heb eerst aan iets anders gewerkt, wat ik niet kan laten zien. Gistermorgen vroeg heb ik thuis nog vliesofix achter een aantal groene stoffen gestreken en in mijn tas gestopt. Aan tafel met de anderen heb ik vormen getekend en geknipt die rijen bomen en struiken moeten voorstellen.
P1020990.JPG
Daarna zijn ze op de quilt gespeld en vandaag hoop ik even tijd te krijgen om de bomen/struikenrijen op de quilt vast te naaien. Misschien moet ik op een paar plaatsen nog wat weg halen, maar dat zie ik wel als ik bezig ben. Toen ik thuis kwam kon ik nog net een foto maken voor het licht minder begon te worden, maar het zonnetje heeft geschenen, dat werd wel even tijd!

4 opmerkingen:

vilterietje zei

wat ruist er door het struikgewas?

tilly zei

Het is al een heel landschap geworden, ben benieuwd naar je bomen en struiken, succes. Tilly

marjolijn zei

oh, oh, wat ben je geheimzinnig Aart! Je maakt ons wel heel nieuwsgierig.

Els zei

Wat wordt die al mooi!
Bedankt voor de tip over de Nine patch ik ga op onderzoek uit hoe je dat patroon maakt.