zondag 20 februari 2011

Lucht acrobatiek.

De lucht van mijn landschap had nog meer nodig, waardoor de wolken nu meer naar voren komen.
P1030024.JPG
Met de BSR-voet en een zigzag-steek, het transport naar beneden en de voetdruk op 0 is me dat gelukt. Ik ben aan de linkerkant begonnen met een licht blauw garen, ik heb 4 kleuren gebruikt, aan de rechterkant eindig ik met donkerder blauw. De boom komt nu ook los van de lucht, waardoor meer diepte ontstaat. Ik had hier al een paar dagen niet meer aan gewerkt, het was weer denken en puzzelen. Nu het groene gedeelte nog. De spoeltjes zijn gevuld, zodat ik even achter elkaar door kan werken.
P1030025.JPG
Ik heb wel wat ideeën gekregen, die ga ik eerst eens overdenken.

6 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Mooi, vooral als de foto aanklikt, dan zie je de details beter! fijne zondag liesbeth

vilterietje zei

ziet er patent uit aart:)

Hilde zei

Leuk effect met de zigzagsteek en het verloop van de kleuren. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!

Joke zei

Mooi die zigzagsteek, dat versterkt het landschapeffect.

Dea zei

Je maakt me wel nieuwsgierig door die kleine stukjes te laten zien!

christina zei

als dit geen prachtig werkstuk wordt weet ik het ook niet meer